Kurka szydełkowa

Ostatnio zapowiedziałam, że to pewnie jeszcze nie koniec kur i jest następna. Tym razem szydełkowa. 

SAM_1117

SAM_1118

Przepis na nią został zamieszczony na blogu DIY w ramach Cyklicznego szydełka. Kurka jest bardzo prosta do wykonania. Lekkich problemów przysporzył mi jedynie dzióbek. Moja kurka wyszła trochę bardziej pękata niż te przedstawione w tutorialu, ale to zapewne kwestia wypełnienia. Użyłam kulki sylikonowej. Te wypełnione kaszą układają się bardziej trójkątnie. Myślę, że w roli wypełnienia dobrze spisałby się również groch. Kurka przycupnęła na głośniku na biurku i czeka na Wielkanoc 🙂

diy2bcykliczne2bszyde25c52582ko2b252c2bmajalena2bhandmade2b2b252812529

Dziś pojawił się kolejny post w ramach Cyklicznego szydełka. Tym razem można nauczyć się robić owieczki – ogrzewacze na jajka. Linki do tych tutoriali podpięłam w świątecznym poście z cyklu Zrób to sam (link pod obrazkiem). Wkrótce będzie przybywać tam wielkanocnych i wiosennych inspiracji. Mam nadzieję, że przyłączycie się do tego linkując swoje tutoriale w tej tematyce.

17759694_1269655066405572_4905529912951714776_n

3 myśli w temacie “Kurka szydełkowa

    1. Przy dokładnym opisie krok po kroku nie potrzeba wielkiego talentu. Czasami to kwestia czasu. Kiedyś nie mogłam załapać, a teraz udaje mi się zrobić nawet dość skomplikowane rzeczy 🙂

      Polubienie

Dodaj komentarz