Pyszne lody

Wakacje dobiegają niestety końca, ale ja szykuję się jeszcze do wyjazdu. Mam nadzieję, że pogoda mnie nie zawiedzie. Jak zwykle na ostatnią chwilę przygotowałam jeszcze sierpniową pracę na kolorowe wyzwanie Danusi.

W dzieciństwie miałam ambiwalentny stosunek do lodów. Z jednej strony: Któż nie lubi lodów? Z drugiej: Zawsze się nimi brudziłam, a jakimś dziwnym prawem lody wolały spadać na niedzielną sukienkę niż na przetarte dżinsy przeznaczone „na dodarcie”. Jednak wyrosłam z tego i teraz, gdy już sobie lepiej nawet z lepkimi kroplami spadającymi na palce, mój stosunek do lodów zmienił się na zdecydowanie pozytywny, żeby nie powiedzieć entuzjastyczny. Zdarza mi się nawet jeść lody na zimnym listopadowym deszczu i wietrze. Najlepsze lody jadłam jak do tej pory w Toruniu. Nic dziwnego, że latem ustawiają się po nie długaśne kolejki. Wśród smaków można znaleźć takie jak rafaello, snickers czy słony karmel i moje ulubione, piernikowe z pokruszonymi piernikami. Jutro wybieram się do Torunia i na pewno nie ominę swojej ulubionej cukierni 🙂

Zapomniałam napisać o lodowych kolorach w mojej szafie i otoczeniu, a to pewnie dlatego, że jest ich jak na lekarstwo. W okresie wiosenno-letnim w moim ubiorze dominuje mięta i odcienie koloru niebieskiego.

Szydełkowy magnes na lodówkę w kształcie lodów gałkowych z malinową, pistacjową i lawendową gałką oraz czekoladową posypką leżąca na pocztówce z Gdańska.
Lodowy magnes na lodówkę

Z kolorów-smaków zaproponowanych przez Danusię do swojej pracy wybrałam gałkę malinową i pistacjową. Trzecia gałka jest lawendowa, posypana wiórkami czekoladowymi. Wszystko w w waniliowym rożku. Ten zestaw kolorystyczny przypomina trochę lody, które zmajstrowałam do ozdobienia tagu. W szydełkowym lodzie kryje się magnes. Jest bardzo mocny, więc trzyma nawet przez warstwę bawełny, ale jeśli chciałabym przypiąć nim grubszą kartkę musiałabym dodać jeszcze jeden.Lód leci też na wyzwanie Art Piaskownicy „Magnes na lodówkę” i na linkowe party do Diany.

ice-cream-images-01308_temata

Na koniec przypominam, że jutro na facebookowym fanpage’u Gawry Stefana i na Instagramie rusza jesienne wyzwanie. Zapraszam wszystkich już dziś 🙂 Pamiętajcie o hashtagu #fallingawrachallenge A jutro na blogu rozpocznę cykl wyzwań, który chciałabym pociągnąć trochę dłużej. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu 🙂

MORGANS

14 thoughts on “Pyszne lody

  1. Po pierwsze witam w zabawie kolejną kolorystkę .
    Pięknie odrobiłaś lodowe zadanie,wyszedł najprawdziwszy lód gałeczkowy,tyle ,że niejadalny .
    Baw się z nami dobrze,ale tez zaglądnij do regulaminu i do innych kolorystek .
    Dziękuję kochana za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

