Pyszna wiosenna kanapka

W ostatnim poście pokazywałam szydełkową rzodkiewkę. Idąc za ciosem przygotowałam całe wiosenne śniadanie. Oczywiście z włóczki 🙂

SAM_3635

Podstawą kanapki, którą przygotowałam jest kwadratowa kromka chleba. Położyłam na nią soczysty liść sałaty. Dwa plasterki salami oraz plasterki pomidora, ogórka i rzodkiewki.

SAM_3642

Kanapka będzie prezentem dla czterolatki. Mam nadzieję, że ucieszy się z takiej zabawki. Pracę zgłaszam do wyzwania „Przyda się… dla dziecka”.

04_przyda2bsie

A tu jeszcze kanapka rozłożona na czynniki pierwsze. Wieczorem narysuję schemat, według którego zrobiłam plasterek salami i jutro wrzucę na facebooka (update: wzór jest już na facebooku). Wykonałam go z bordowej i jasnoróżowej włóczki. Jeśli zastąpi się jasnoróżową włóczkę żółtą na tej samej zasadzie można przygotować chorizo 🙂

SAM_3643

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do nowo powstałej grupy dla kreatywnie zakręconych osób. Przed chwilą dodałam w niej regulamin wyzwania, które ruszy 16 maja.

13007114_1264991136862436_8503633038314335207_n

 

I jeszcze jeden link do wyzwania:

maj2b-2bw25c52581asnor25c42598cznie2bdla2bdziecka2bdu25c525bba2bgrafika

9 thoughts on “Pyszna wiosenna kanapka

  1. Pomysł jest cudowny! A wykonanie chyba jeszcze lepsze. Intensywnie się zastanawiam, czy się nie skusić na skopiowanie. Może po ćwiczeniach „na sucho” mój uparty czterolatek skusiłby się na wrzucenie na prawdziwą kanapkę czegoś więcej niż żółty ser? 😉

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

